Kalendarium 2022

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

APRIL

April - juni - Online

TERAPI & COACHNING - 3 månaders Personligt Program för självledarskap och Självkraft.
Få personlig guidning av Lena för att befria dig från de rädslor, energiblockeringar och begränsande tankar som hindrar dig från att vara i din fulla potential. Ta fram din Självkraft och stärk din självkänsla, så att du kan känna dig tryggare, lugnare, lättare, friare och gladare varje dag - hela livet!
Läs mer och boka kostnadsfri konsultation här!
Lena Marjoniemi. www.sjalvkraft.se

MAJ

7 - 8 maj - Online

KURS - EFT Mastery
Lär dig EFT-tapping! En spännande självhjälpsmetod som hjälper dig med det som känns negativt i ditt liv (känslor, beteendemönster, trauman, fysiska problem m.m.). Du kommer att få lära dig en mängd olika variationer så att du kan använda EFT effektivt, och du kommer att lära dig hur du kan jobba med olika typer av problem.
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

14 - 15 maj - Tärnsjö (1,5 tim nordväst om Sthlm)

RETREAT -  Smink & Soul
Ibland känner man sig riktigt ful, ensam och tråkig. Då kan det hjälpa att piffa till sig och detta kommer vi att ha riktigt kul med under denna helg. Under dessa dagar får du ta del av båda världar: Den inre och den yttre.
Vi kommer att leka med smink, hudvård, ansiktsyoga, EFT-tapping, meditation, matlagning, självkärlek, skratt och gemenskap. Stråla som ditt vackraste jag med ekologiskt smink, där du får funktion - och åldersanpassad vägledning. Catherine har arbetat som makeupartist på Sveriges ledande modellagentur Mikas och skrivit boken Naturlig skönhet.
Catherine Dichy och Tina Lee Möller

22 maj - Online

WORKSHOPSERIE - Irénes godnattstund
Välkommen till 5 lättsamma träffar i maj som sätter sömnen i fokus och ger dig effektiva verktyg för bättre livskvalitet, mer energi och glädje. Vi startar processen att få kropp och sinne att förstå att du kan sova tryggt, och genomföra de förändringar du behöver för att återskapa ett stabilt sömnmönster. Du lär dig speciella varianter av tapping du kan använda på kvällen, eller när du vaknar om natten. Även tips på hur du hanterar din tankeglada hjärna.
Läs mer här!
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

31 maj - Online

ÅRSMÖTE + WORKSHOP
Styrelsen välkomnar EFT Förbundets medlemmar till årsmötet kl. 18.30.
Kl 19 följer vi upp med en workshop om kreativitet och skaparlust för alla som vill vara med.

JUNI

7 - 8 maj - Online eller i Ängelholm

KURS - EFT Mastery
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

AUGUSTI

13 - 14 augusti - Årsta, Stockholm

UTBILDNING - EFT 1&2 Sommarkursen
Kombokursen EFT 1&2 riktar sig framför allt till dig som vill använda EFT i ditt arbete med människor, samtidigt som du satsar på din egen personliga utveckling. Två dagar på plats i Årsta + en helgmodul online. Gediget, tryggt, engagerade och interaktivt. Kursen ger möjlighet till internationell certifiering och ackreditering hos Skandinaviens enda EFT International Master Trainer.
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.

Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut