Kalendarium 2021

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

NOVEMBER

23 november - Online

WEBINAR -Hur begränsar du dig själv?
Välkommen till detta kostnadsfria webinar! Befria dig från begränsande tankar så att du kan känna kraften i dig själv och vara ditt bästa jag varje dag - hela livet! Under webinaret får du hjälp att ringa in dina begränsande föreställningar och svar på hur du kan befria dig från dem!
Lena Marjoniemi, www.sjalvkraft.se

29 november - Online

FÖRBUNDET WORKSHOP - EFT for Belonging
Gemenskap, samhörighet, tillhörighet, connection ... något vi alla behöver och längtar efter, fast det ibland kan v ara svårt att få till. Ofta känner vi oss ensamma, stressade eller udda tillsammans med andra. I den här workshopen utforskar vi de bakomliggande orsakerna som hindrar oss från sann och djup gemenskap - vare sig det är med en partner, familjen, större grupper eller en djupare koppling till oss själva och livet. Gratis.
Läs mer och anmäl dig!
Kasia Soraya, www.kasiasoraya.com

DECEMBER

3 - 4 december - Norrköping

WORKSHOP - EFT for Love, Lust & Relationships
En hel helg på Mandalakollektivet i Norrköping. I workshopen "Läka hjärtat" använder du EFT för att hjälpa nervsystemet släppa falska sanningar så att du kan känna mera självkärlek. "Skapa autentisk intimitet" lär dig inte bara att känna dina känslor utan också att känna dig trygg när du uttrycker dem. Workshopen "Skapa autentisk intimitet" hjälper dig att känna dig säkrare att uttrycka din sexuella sanning medan du hedrar och utforskar dina gränser.
Kasia Soraya, www.kasiasoraya.se

31 december - 2 januari - Tärnsjö (1,5 tim nordväst om Stockholm)

NYÅR - på Liljero Retreat
Avsluta året och välkomna 2022 med en mix av retreat, workshop och semester.
Retreat: Sakta ner, lyssna innåt. Yoga, meditation och reflektion. Workshop: EFT och olika övningar som hjälper dig att släppa taget och ta nästa steg framåt. Semester: Egentid, umgänge, matlagning, utflykt, promenader, dans och kul.
Läs mer här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

JANUARI

3 - 9 januari - Online

UTMANING - Konsten att få saker och ting gjorda
Det blir lättare, effektivare och roligare att få saker och ting gjorda när man gör det tillsammans! Det handlar om att komma över motståndet mot att göra det du vill göra ... det du hittills skjutit på ... och äntligen få det gjort. En rolig utmaning som hjälper dig få ändan ur!
Läs mer och anmäl dig här!
Tina Lee Möller - www.tinaleecenter.se

21 - 23 januari - Tärnsjö (1,5 tim nordväst om Stockholm)

WORKSHOP - Heja Mig
Om du vill upptäcka att du kan och är tillräckligt bra precis så som du är (dvs. höja självförtroendet och självkänslan)  - följ med på denna workshop.

Workshop Heja Mig handlar om att få reda på vad som blockerar dig och släppa taget, bygga motivationsmuskeln och våga drömma, ta nästa steg och börja flyga. Tina Lee Möller och Therése Neaimé leder tillsammans denna helg som bygger på Theréses förläsning - Från dröm till verklighet. EFT och andra övingar används för att lösa upp blockeringarna som dyker upp längs vägen.
Läs mer här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.

Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut