Kalendarium 2022

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

JUNI

18 - 19 juni - Online eller i Ängelholm

KURS - EFT Mastery
Lär dig EFT-tapping! En spännande självhjälpsmetod som hjälper dig med det som känns negativt i ditt liv (känslor, beteendemönster, trauman, fysiska problem m.m.). Du kommer att få lära dig en mängd olika variationer så att du kan använda EFT effektivt, och du kommer att lära dig hur du kan jobba med olika typer av problem.
Läs mer och anmäl dig här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

AUGUSTI

13 - 14 augusti - Årsta, Stockholm

UTBILDNING - EFT 1&2 Sommarkursen
Kombokursen EFT 1&2 riktar sig framför allt till dig som vill använda EFT i ditt arbete med människor, samtidigt som du satsar på din egen personliga utveckling. Två dagar på plats i Årsta + en helgmodul online. Gediget, tryggt, engagerade och interaktivt. Kursen ger möjlighet till internationell certifiering och ackreditering hos Skandinaviens enda EFT International Master Trainer.
Läs mer och anmäl dig här!
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

SEPTEMBER

22 september - Online

KURS - Tapping för barn och föräldrar
Att vara förälder är underbart - och utmanande. 6 torsdagskvällar med start 22 september.  Lär dig hur du kan hjälpa ditt/dina barn - och dig själv - att lättare hantera vardagslivets alla utmaningar. Det blir lite teori, men mesta tiden ägnar vi åt praktiskt arbete, och övningar som du direkt kan använda därhemma. Just nu kan du inte läsa mer - men göra en intresseanmälan, så får du info så snart den är klar.
Intresseanmälan här!
Marie Hillberg och Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

OKTOBER

x

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.

Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut