Kalendarium 2021

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

APRIL

13 april  Kursstart- Online

KURS - EFT Mastery Coachutbildning
Lär dig coacha andra terapeutiskt med EFT och bli certifierad EFT coach. Du lär dig hur du lägger upp en session rent praktiskt,bästa frågorna att ställa,  hur du guidar din klient till en djupare nivå, hur du jobbar med barndomstrauman, tekniker som kan användas som ett komplement till EFT m.m.
Läs mer här!
Tina Lee Möller - www.tinaleecenter.se

20 april  - Online

FÖRBUNDET - Våga sälja hälsa!
Knyter det sig i magen när du ska ta betalt av dina kunder/klienter? Prutar du gärna eller ger bort dina tjänster gratis? En workshop baserad på Max Söderpalms bok Våga sälja hälsa, där du får tips på hur du kan byta din säljrädsla mot rådgivande försäljning. Tips och knackning med Sara Bern och Tina Lee Möller. 100 kr, gratis för Förbundets yrkesverksamma medlemmar. 19-20.30
Anmäl dig här!

23 - 25 april - Tärnsjö (Uppsala län)

WORKSHOP - Släpp Bagaget
Genom olika kraftfulla processer och övningar, varvat med föreläsningar, hjälper vi dig att släppa taget och gå vidare i livet. "Jag reste långt för att delta i denna workshop. Men gjorde en ännu längre resa inom mig. Varenda mil och minut var värd det. Det var tufft och stundvis outhärdligt tungt att rensa bort allt skräp från det förflutna. Alla som vill komma till ro i själen ska gå på workshopen. Den är helande." /Annalena
Läs mer här!
Tina Lee Möller - www.tinaleecenter.se

MAJ

JUNI

4 - 6 juni Tärnsjö (Uppsala län)

RETREAT - Mer än ett Retreat
I detta retreat får du både tid för reflektion och vila och samtidigt 3 effektiva metoder för personlig utveckling, stressreduktion och övningar att jobba vidare med på egen hand efter retreathelgen. Mindfulness, Medicinsk Yoga och EFT Tapping.
Vi löser upp det jobbiga och bjuder in det lätta.

Mer info här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

11 - 13 juni Tärnsjö (Uppsala län)

WORKSHOP - Total Självkänsla
Genom olika kraftfulla processer och övningar, varvat med föreläsningar, hjälper vi dig att höja din viktiga självkänsla så att du kan sätta sunda gränser, göra dig själv viktig och leva det liv som du är här för att leva.
Mer info här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

14 juni - Online

FÖRBUNDET - Årsmöte + workshop
Ett kort årsmöte följt av en spännande workshop med ännu ej fastställt innehåll. Vad skulle du vilja att det handlade om? Kom gärna med förslag till någon i styrelsen.

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.

Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut