Kalendarium 2020

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

SEPTEMBER

28 September - online

WEBINAR - ”Är du en duktig flicka”?
Gratis Webinar - Vi berättar kort om den pilotkurs vi startar den 12 oktober. Vi vänder oss till dig som lärt dig att andras behov är viktigare än dina egna. Du har nu nått din smärtpunkt. Kursen leder till en bättre självkänsla. Du kommer att medveten om och förstå din personliga historia och dina mönster på ett nytt sätt. Hur det påverkar såväl dina livsval som din ekonomi. Kl 12 och kl. 18
Inga Bergquist, Karin Bergquist - www.eftihanden.se

OKTOBER

3 - 4 Oktober - Stockholm

KURS - EFT Mastery
Välkommen till denna intensivkurs i EFT där du lär dig en mängd olika tekniker för att effektivt kunna göra EFT på dig själv. Efter kursen får du tillgång till material online då att du kan fördjupa det du lärt dig under denna helg.
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

4 Oktober - Norrköping

WORKSHOP intro – Prova på EFT
Du får lära dig grunden i EFT och under vägledning pröva att knacka på några av de känslomässiga och/eller fysiska problem du upplever. För nybörjare som vill lära sig knacka på sig själva och sina nära och kära. Gunilla Wigertz är beteendevetare, livs- och relationscoach, EFT-terapeut och utbildare.
Gunilla Wigertz, www.relationscoachen.nu

6 - 17 Oktober - online

SUMMIT - EFT Mastermind 2020
Tolv dagar med svenska och internationella gäster. Vi samtalar om livet, döden, kärlek, tapping ... Ur innehållet: "Ett gott liv - för dig och världen", "Konsten att få saker gjorda", "Trauma och tapping i coronatider", "Tapping with kids", "Få kontakt med din inre fighter", "Trauma över generationsgränserna", "EFT+yoga=sant" ... Lyssna när du vill, kostnadsfritt. Mer info kommer.
Anmäl dig här!

12 Oktober - online

PILOTKURS – ”Är du en duktig flicka”
Kursen lär dig se, förstå och rensa en del av de mönster som hindrar dig från att nå dina personliga mål.
Under 6 veckor arbetar vi med att du skall se, förstå och rensa gamla mönster från uppväxten. Du blir medveten om vad du själv kan göra när dina känslor styr mer än vad som känns ok. Vi går på en upptäcktsfärd tillsammans för att du skall förstå hur du skall nå ditt personliga mål. Kostnad 1.200kr
Inga Bergquist, Karin Bergquist - www.eftihanden.se

23-25 Oktober - Stockholm

UTBILDNING - EFT  Nivå 1&2
En gedigen kurs för dig som vill använda EFT för att kunna hjälpa andra på ett tryggt och flexibelt sätt. Tre intensiva dagar med uppföljning online. Varierat, engagerande och utvecklande. Du tränar på egna problemställningar i varm och generös miljö, under erfaren lärares ledning.  Kursen följer EFT Internationals riktlinjer, och ger möjlighet till internationell certifiering/ackreditering.
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

30 Oktober - 1 November - Tärnsjö (Uppsala län)

RETREAT - Mer än ett Retreat
I detta retreat får du både tid för reflektion och vila och samtidigt 3 effektiva metoder för personlig utveckling, stressreduktion och övningar att jobba vidare med på egen hand efter retreathelgen. Mindfulness, Medicinsk Yoga och EFT Tapping.
Vi löser upp det jobbiga och bjuder in det lätta.

Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

NOVEMBER

20 - 22 November - Tärnsjö (Uppsala län)

WORKSHOP - Total Självkänsla
Genom olika kraftfulla processer och övningar, varvat med föreläsningar, hjälper vi dig att höja din självkänsla så att du kan sätta sunda gränser, göra dig själv viktig och leva det liv som du är här för att leva. "Jag deltog i en kurs som handlar om självkänsla i helgen. Om du funderat på att göra något liknande....GÖR'T! Du kommer få en resa i dig själv du inte trodde var möjlig. Och du! Skjut inte upp det för det blir inte lättare senare. Det blir bara...senare! Tack!" /Beata
Tina Lee Möller - www.tinaleecenter.se

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.

Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut