Kalendarium

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar håller våren 2017. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

NOVEMBER

18 november - 4 december - Online

MÅ BRA HÄR OCH NU - EFT dagar online
Möt 9 olika EFT coacher som på sitt eget personliga sätt guidar dig igenom 15 intressanta ämnen. Varannan dag släpps två olika presentationer. Du får också prova på EFT och ta del av specialbonusar. Helt kostnadsfritt.

23 november - Stockholm

EFT WORKSHOP - PROVA PÅ
Välkommen att prova EFT på dig själv och se hur denna intressanta teknik fungerar. Du får möjlighet att ta upp just dina problem och se hur EFT kan hjälpa dig.

27 november - Stockholm

WORKSHOP + MIDDAG
Tema: Din inre kritiska röst.

Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

DECEMBER

JANUARI

FEBRUARI

10-11 februari - Stockholm

KURS - EFT Nivå 2.
Bygg på dina basfärdigheter och lär dig använda EFT med större precision och följsamhet. Practitionerkurs för dig som redan gått Nivå 1 Plus, antingen IRL eller som webbkurs.

22 februari, kursstart - Online

KURS - EFT Nivå 1 Plus Online
Fem torsdagskvällar med start 22 februari. En interaktiv webbkurs där du lär dig hur EFT fungerar, och varför. Du lär dig de kraftfulla grundteknikerna och tränar på att använda dem på ett flexibelt och inkännande sätt. EFT Nivå 1 Online innehåller samma material som helgkursen och ger dig en stabil grund för att gå vidare till Nivå 2.

MARS

10-11 mars - Stockholm

KURS - Memory & Belief Reimprinting
En kärleksfull modell för att bearbeta begränsande tankemönster och läka barndomstrauma.

17-18 mars - Stockholm

KURS - EFT Nivå 1 Plus.
En helg där du lär dig hur EFT fungerar, och varför. Du får träna på att använda de kraftfulla grundteknikerna på ett flexibelt och inkännande sätt. Kursen ger dig en stabil grund för att gå vidare till Nivå 2.

APRIL

13 - 15 april  - Nyköping

WORKSHOP - Släpp Bagaget
Släpp gammalt känslomässigt bagage i denna helgworkshop som leds av Tina Lee Möller och Raymond Ahlgren. Olika effektiva övningar och processer varvas med föreläsningar och du får prova på EFT.
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

14-15 april - Stockholm

KURS - EFT Nivå 2.

24 april - 5 juni  - Online

KURS - EFT Mastery
Lär dig bemästra Emotional Freedom Techniques så att du själv kan förändra negativa känslor, tankar och beteenden i denna omfattande kurs. Vi ses en gång i veckan online.
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

Förbundets EFT-behandlare hittar du i Bollnäs, Enköping, Handen, Huddinge, Härnösand, Karlstad, Knivsta, Malmö, Nacka, Norrköping, Rönninge, Sollentuna, Stockholm, Sunne, Sölvesborg, Uppsala, Årsta, Älmhult och Älvsbyn. De flesta kan även göra EFT-sessioner online.

Var och en av våra terapeuter har sin egen unika stil. Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut