Kalendarium

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar håller våren 2017. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

OKTOBER

27 - 28 oktober - Stockholm

FÖRBUNDET - HarmoniExpo
Under två dagar hittar du EFT Förbundet på HarmoniExpo, en alternativmässa för personlig utveckling, holistisk hälsa och andlighet. Kom och besök oss i vår monter!

NOVEMBER

3 - 4 november - Tärnsjö

WORKSHOP - Fröjd, Frid och Ro - EFT helg på Liljero
En workshop för dig som vill öppna upp för glädje och frihet i ditt liv. Du kommer att få träffa olika EFT-coacher som guidar dig från mörker till ljus med denna effektiva teknik. Vad är det som känns jobbigt i ditt liv? Hur kan du använda EFT för att skifta det som sitter fast och blockerar? Vi avslutar med att låta EFT optimera möjligheten för dig att skapa den framtid du  längtar efter. Välkommen till glädje, gemenskap och en transformerande helg på Liljero Retreat
Sara Bern, Tina Lee Möller, Iréne Ödmark-Hall
Anmäl ditt intresse här för uppdaterad info >>

9 november - Stockholm

WORKSHOP - SuperSylt och EFT
Upptäck sylten som är gjord på superfoods - det enklaste sättet att hjälpa kroppen självläka från otaliga hälsoproblem. Pröva också EFT-knackning, för att få emotionell frihet i ditt liv och få ordning på fobier, oro, stress, sömnsvårigheter m fl. Gratis.
Joanna Armstrong, www.knackpunkten.se

10 november - online

FÖRBUNDET - Nyfiken på EFT?
Öppen träff för alla som vill prova på och veta mer om EFT. Separat inbjudan med anmälningslänk om du prenumererar på  Förbundets nyhetsbrev. Kl 10 - 12.

16 - 18 november - Tärnsjö

WORKSHOP - Total Självkänsla
Stärk din självkänsla så att du kan sätta gränser, tycka om dig själv och våga mer. Olika övningar och processer kombineras med föreläsningar i denna hjärtöppnande workshop.
Tina Lee Möller och Raymond Ahlgren, www.tinaleecenter.se

18 november - Uppsala Hågaby

WORKSHOP - EFT som stresshantering - och i uppvaknandets tjänst
Poesi och EFT som dörröppnare till närvaro. Kl 11-13. Anmälan senast fredagen innan.
Nina Koenigs Hallberg, www.helandesamtal.nu

DECEMBER

Förbundets EFT-behandlare hittar du i Enköping, Handen, Huddinge, Härnösand, Karlstad, Knivsta, Malmö, Nacka, Norrköping, Rönninge, Sollentuna, Stockholm, Sunne, Sölvesborg, Uppsala, Årsta, Älmhult och Älvsbyn. De flesta kan även göra EFT-sessioner online.

Var och en av våra terapeuter har sin egen unika stil. Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut