Kalendarium

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar håller våren 2017. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

DECEMBER

7 december - Stockholm

WORKSHOP - Supersylt och EFT
Upptäck sylten som är gjord på superfoods - det enklaste sättet att hjälpa kroppen självläka från otaliga hälsoproblem. Pröva också EFT-knackning, för att få emotionell frihet i ditt liv och få ordning på fobier, oro, stress, sömnsvårigheter m fl. Kostnadsfritt.
Joanna Armstrong, www.knackpunkten.se

14 december - Stockholm

FÖRBUNDET - Styrelsemöte

JANUARI

FEBRUARI

28 januari - 2 februari - Thailand

RETREAT - Time out i Thailand
Följ med på ett chill-out retreat i norra Thailand. Vi åker båt till ett flytande retreatcenter byggt på flottar och bor där ute på vattnet i fem härliga dagar. Det kommer att hållas två yogapass per dag. Du får även prova på EFT, meditation, Qigong och olika andra energiövningar. Alla pass är friviliga.
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

MARS

1-3 mars - Stockholm   OBS Nytt datum!

UTBILDNING - EFT 1+2
Vårens kombokurs i EFT riktar sig både till dig som vill lära dig grunderna i EFT som självhjälp (Nivå 1), och till dig som vill använda EFT i ditt arbete med människor (Nivå 1-2). 3 dagar på plats samt 3 uppföljningstillfällen online. Intensivt och utvecklande, med plats för mycket övningar och reflektioner. Kursen ger möjlighet till certifiering/ackreditering i internationella AAMET.
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

Förbundets EFT-behandlare hittar du i Enköping, Handen, Huddinge, Härnösand, Karlstad, Knivsta, Malmö, Nacka, Norrköping, Rönninge, Sollentuna, Stockholm, Sunne, Sölvesborg, Uppsala, Årsta, Älmhult och Älvsbyn. De flesta kan även göra EFT-sessioner online.

Var och en av våra terapeuter har sin egen unika stil. Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut