Kalendarium 2019

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

APRIL

FÖRBUNDET - Styrelsemöte

5-7 april - Tärnsjö

WORKSHOP - Släpp Bagaget
Genom olika effektiva processer, övningar, föreläsningar och EFT får du hjälp med att släppa på gammalt känslomässigt bagage som blockerar dig idag. Vi spenderar helgen tillsammans på Liljero Retreat.
Läs mer här!
Tina Lee Möller och Raymond Ahlgren. www.tinaleecenter.se

9 april - Stockholm

FÖRELÄSNING - Sömnverkstan
En inspirerande föreläsning om sömn. Vi tittar på mekanismerna bakom dålig sömn ur ett helhetsperspektiv, och tar upp några mindre kända pusselbitar för att få ordning på sömnen. Du får konkreta nycklar (EFT och annat) som hjälper dig på resan mot bättre sömn.
Läs mer!

24 april - 5 juni - Online

KURS - EFT Mastery
I denna omfattande kurs som sträcker sig över 6 veckor lär du dig att på ett effektivt sätt använda EFT på olika problem. Du bearbetar dina egna problem under kursens gång. Vi träffas online en gång i veckan och däremellan får du tillgång till kursmaterialet via kurssidorna på hemsidan.
Mer info här!

27 april - Stockholm

KURS - Tillbaka till framtiden - med Memory & Belief Reimprinting
En kreativ och kärleksfull modell för att bearbeta begränsande tankemönster och läka bardomstrauma. Genom att gå tillbaka till de tillfällen i barndomen då "sanningar" av typen Jag är inte värd att ha det bra, eller Jag måste göra allt rätt grundlades kan man tömma dem på deras emotionella laddning och i stället föra in hopp och nya resurser. Ett fint sätt att ta hand om sitt "inre barn".

MAJ

2 maj - Online

WEBINAR - Sömnverkstan
Ett annorlunda webinar om sömn. Vi tittar på mekanismerna bakom dålig sömn ur ett helhetsperspektiv, och tar upp några mindre kända pusselbitar för att få ordning på sömnen. Du får konkreta nycklar (EFT och annat) som hjälper dig somna lättare och vakna utvilad. Kl 19-20.30. Kostnadsfritt.
Läs mer!

6 maj - Online

FÖRBUNDET - Medlemsträff med årsmöte måndag kl 19.30 - 21.00
Vi hinner med ett snabbt och effektivt årsmöte innan vi går vidare med vårens tema "Nå ut med EFT". Separat kallelse och anmälan per mail.

JUNI

11 juni

FÖRBUNDET - Styrelsemöte

14 - 16 juni - Tärnsjö

WORKSHOP - Total Självkänsla
Genom kraftfulla processer, övningar och inspirerande föreläsningar får du hjälp att våga vara den du vill vara och stärka din självkänsla i grunden. Raymond Ahlgren och Tina Lee Möller håller denna helgworkshop på vackra Liljero Retreat, 1 timme från Arlanda.
Läs mer här!

28 juni - Stockholm

KURS - Agil Emotionell Reglering (EFT i arbetslivet)
För dig som vill lära dig knacka själv, främst jobbrelaterat fokus. Plats: Informator, Karlavägen 108, Stockholm.
Mer info och anmälan här
Sara Bern, www.emotionellfrihet.se

AUGUSTI

16 - 23 augusti - Bosnien

RESA - Pyramiderna i Bosnien
Följ med på denna spännande resa till de kraftfulla pyramiderna i Bosnien. Förutom alla utflykter vi gör i området, kommer du också att få en intrduktion till EFT. Du får prova på olika energibalansernade tekniker och övningar. Göran Boll, grundare till Mediyoga följer med och leder olika yogapass och meditationer.
Mer info här!

AUGUSTI

20 - 22 september - Liljero Retreat, Tärnsjö (1,5 tim från nordväst om Stockholm)

EFT Workshop - Våga ta plats - få nycklar till framgång och livsglädje

Fyll i dina uppgifter här på denna intresselista för att få uppdaterad information om Våga ta plats-workshop på Liljero Retreat i september.

När du inte längre förminskar dig och styrs av dina rädslor så öppnas dörrena till mer av dig själv, framgång och livsglädje. Med konkreta metoder guidar vi dig ur din rädslofälla och in i självförtroendet att synas, höras och ta plats.

Arrangörer:
Tina Lee MöllerIréne Ödmark-Hall och Sara Bern i samverkan med EFT Förbundet.

Förbundets EFT-behandlare hittar du i Enköping, Handen, Huddinge, Härnösand, Karlstad, Knivsta, Malmö, Nacka, Norrköping, Rönninge, Sollentuna, Stockholm, Sunne, Sölvesborg, Uppsala, Årsta, Älmhult och Älvsbyn. De flesta kan även göra EFT-sessioner online.

Var och en av våra terapeuter har sin egen unika stil. Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut