Kalendarium 2019

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

Här hittar du också information om mässdeltagande, viktiga beslut och annat som rör EFT Förbundet

JUNI

14 - 16 juni - Tärnsjö

WORKSHOP - Total Självkänsla
Genom kraftfulla processer, övningar och inspirerande föreläsningar får du hjälp att våga vara den du vill vara och stärka din självkänsla i grunden. Raymond Ahlgren och Tina Lee Möller håller denna helgworkshop på vackra Liljero Retreat, 1 timme från Arlanda.
Läs mer här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

28 juni - Stockholm

KURS - Agil Emotionell Reglering (EFT i arbetslivet)
För dig som vill lära dig knacka själv, främst jobbrelaterat fokus. Plats: Informator, Karlavägen 108, Stockholm.
Mer info och anmälan här
Sara Bern, www.emotionellfrihet.se

AUGUSTI

8 augusti - Online

FÖRBUNDET - Filmvisning The Science of Tapping
När någon frågar om EFT - om varför det fungerar och vad det finns för forskning - vet du då vad du ska svara? Vi tittar på Craig Weiners och Alina Franks film The Science of Tapping som ger många bra förklaringar och infallsvinklar, och tar oss tid att diskutera det vi sett.  Kl 20-21.
Mer info och anmälan här!

16 - 23 augusti - Bosnien

RESA - Pyramiderna i Bosnien
Följ med på denna spännande resa till de kraftfulla pyramiderna i Bosnien. Förutom alla utflykter vi gör i området, kommer du också att få en intrduktion till EFT. Du får prova på olika energibalansernade tekniker och övningar. Göran Boll, grundare till Mediyoga följer med och leder olika yogapass och meditationer.
Mer info här!
Tina Lee Möller, www.tinaleecenter.se

SEPTEMBER

September - Online

EFT MASTERCLASS - på temat stress, sömn och självmedkänsla
En svensk Tapping Summit med inhemska knackare och utländska gäster i en salig blandning. Stay tuned - mer info kommer!

20 - 22 augusti - Tärnsjö

WORKSHOP - Våga ta plats - få nycklar till framgång och livsglädje
När du inte längre förminskar dig och styrs av dina rädslor, öppnas dörren till mer av dig själv, framgång och livsglädje. Med konkreta metoder guidar vi dig ur din rädslofälla och in i självförtroendet att synas, höras och ta plats.
Mer info här!

Anmäl ditt intresse, så får du uppdaterad information om EFT-helgen på Liljero Retreat.
Arrangörer: Tina Lee MöllerIréne Ödmark-Hall och Sara Bern i samverkan med EFT Förbundet.

OKTOBER

25 27 oktober - Stockholm

UTBILDNING - EFT 1 & 2
Lär dig EFT från grunden med en EFT International Master Trainer. Både självhjälp och för att kunna hjälpa andra. Tre intensiva dagar med uppföljning online. Teori, praktik, reflektioner och gemenskap. Du får jobba med egna problem under erfaren lärares ledning. Certifieringsgrundande.
Läs mer!
Iréne Ödmark-Hall, www.eftscandinavia.se

Förbundets EFT-behandlare hittar du i Enköping, Handen, Huddinge, Härnösand, Karlstad, Knivsta, Malmö, Nacka, Norrköping, Rönninge, Sollentuna, Stockholm, Sunne, Sölvesborg, Uppsala, Årsta, Älmhult och Älvsbyn. De flesta kan även göra EFT-sessioner online.

Var och en av våra terapeuter har sin egen unika stil. Se om det är någon som passar just dig.

Hitta din EFT-terapeut